Friday, November 20, 2015

پیروزی استقلال مقابل فولاد

پیروزی استقلال مقابل فولاد

شرح گل ها:

صفر ـ 1(استقلال): حرکت ترکیبی آبی‌پوشان در یک ضدحمله، شاگردان مظلومی را به گل رساند. پاس عمقی و بلند چشمی به برازی رسید و او با یک بغل پای توپ را به قلب دفاع فولاد فرستاد که حضور به موقع و ضربه جابر انصاری باز هم برای استقلال کارساز شد و اولین گل در دقیقه 57 بازی به دست آمد.
صفر  ـ 2 (استقلال): ضدحمله فولادی‌ها و ارسال توپ به میدان میدان آنها را در موقعیت خوبی قرار داده بود که دخالت روزبه چشمی و تنه او به انصاری با پاس عمقی وی توپ را به پروپجیچ رساند تا او با یک ضربه محکم کار را تمام کند.

استقلال

شرح بازی:

در حالی که دراگان اسکوچیچ در اواخر بازی بسیار از داوری بازی شاکی بود، شاگردان پرویز مظلومی همدیگر را در آغوش گرفته بودند و هفتمین پیروزی خود در لیگ‌برتر را جشن گرفتند. این اتفاقی است که بارها و بارها در این فصل در استقلال اتفاق افتاده و در حالی که این تیم فاصله زیادی با شکست یا تساوی نداشته، با یک بازی فرصت‌طلبانه موفق شده پیروزی را از آن خود کند. اگر کسی نیمه اول بازی استقلال ـ فولاد را دیده باشد شاید باور نکند که استقلال این بازی را با نتیجه 2 بر صفر در نیمه دوم از حریفش برده است. شاگردان مظلومی باز هم مثل بازی‌های گذشته از تک موقعیت‌های خود استفاده کردند و موفق شدن با دو گل جابر انصاری و پروپجیچ 3 امتیاز حیاتی را از حریفشان بگیرند و استقلال‌خوزستان را از صدرجدول به زیر بکشند حالا آبی‌ها خودشان را آماده می‌کنند برای بازی سرنوشت‌ساز با سایپا، بازی‌ای که جدال دو تیم مدعی در جدول رده‌بندی محسوب می‌شود.

اتفاق ویژه:
اعتراض ادامه دار دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد روی گل دوم استقلال منجر به اخراج او از کنار زمین شد.

بهترین بازیکن:
یعقوب کریمی و روزبه چشمی دو بازیکن جوان استقلال موثر و با اعتماد به نفس بازی کردند و نقش زیادی در پیروزی امروز مقابل فولاد در اهواز داشتند. در بین بازیکنان پراشتباه فولاد هم چاگو از همه بهتر بود ولی تلاش یک تنه او فایده‌ای برای تیمش نداشت.

باشگاه استقلال

No comments:

Post a Comment