Saturday, November 21, 2015

برتری پرسپولیس مقابل استقلال اهواز

برتری پرسپولیس مقابل استقلال اهواز

شرح گل

پرسپولیس1 - استقلال اهواز 0: (دقیقه 20، مهدی طارمی): روی یک حرکت عمقی، امید عالیشاه ضربه ناقصی به توپ زد که کریمی دفع ناقصی روی آن داشت و در نهایت مهدی طارمی با استفاده از توپ برگشتی و دروازه خالی استقلال خوزستان گل اول را به ثمر رساند.

پرسپولیس

شرح بازی:

پرسپولیس در روزی که می توانست یک پیروزی بزرگ برای خود رقم بزند فرصت ها را یکی بعد از دیگری از دست داد و در نهایت با اندوخته تک گل نیمه اول خود سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد. برانکو ایوانکوویچ که از زمان شکل گرفتن تیمش بارها اعلام کرده بود که در کنار داوری های بحث دار، تیمش بابت نداشتن یک مهاجم گلزن مادرزاد ضربه دیده است در این بازی بارها شادی هایش توسط مهدی طارمی در نطفه خفه شد تا به دنبال کارهای تخصصی تری برای بهتر کردن مهاجمانش باشد. پرسپولیس با این پیروزی به رتبه هفتم جدول صعود کرد و استقلال اهواز نیز در انتهای جدول حضور یافت.


.

اتفاق ویژه:
اتفاق ویژه این بازی را می توان به هدر رفتن فرصت های متعدد گلزنی توسط مهاجمان پرسپولیس و خصوصا مهدی طارمی نامید. طارمی اگر  کمی باهوش عمل می کرد می توانست بار خود را برای آقای گلی در همین بازی برای کل فصل ببندد و البته بارها برابر دروازه و دروازه بان حریف ناکام ماند تا برانکو همچنان بابت نداشتن مهاجم تمام کننده ضربه بخورد.

بازیکن برتر:
شاید اگر می شد از تیم بازنده بازیکنی را انتخاب کرد پرویز کریمی گزینه برتر و بازیکن برتر این بازی بود. دروازه بان استقلال اهواز در روزی که تیمش زیر حملات حریف قرار داشت به کمک بی دقتی و واکنش های خوب خود مانع بزرگی برای برانکو و شاگردانش بود تا تنها یک بار دروازه اش باز شود. محسن مسلمان بارها با نگاه ویژه و پاس های دیدنی خود مهاجمان این تیم را در موقعیت های گلزنی قرار داد و در کنار مهدی طارمی که اگر کمی باتجربه تر و حریص تر بود می توانند جزو برترین بازیکنان این تیم لقب گیرند. مهدی طارمی اگر بی دقتی هایش در این بازی فاکتور گرفته شود با توجه به گل سه امتیازی اش و صعود به صدر جدول گلزنان لیگ پانزدهم به عنوان بازیکن برتر این دیدار شناخته می شود؛ البته اگر فرصت سوزی هایش فاکتور گرفته شود

باشگاه پرسپولیس

No comments:

Post a Comment