Saturday, November 21, 2015

سد محکم رئال مادرید در بازی ال کلاسیکو

سد محکم رئال مادرید در بازی ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، ناواس آخرین بار در لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن برای رئال به میدان رفت و آخرین بازی خانگی اش در لالیگا به پیروزی 3-0 ماه گذشته مقابل لوانته برمی گردد. او در هیچ یک از این دو دیدار گل نخورد تا آمار کلین شیت هایش در سانتیاگو برنابئو از 15 ژانویه 2015 را به 847 دقیقه برساند. او آخرین بار در تساوی 2-2 مقابل اتلتیکو مادرید در کوپا دل ری، دروازه اش در برنابئو توسط فرناندو تورس باز شد.

رئال مادرید

پس از آن، در 9 دیدار در برنابئو، در لالیگا و چمپیونزلیگ، دروازه ناواس باز نشد؛ رکورد 874 دقیقه گل نخوردن او، بهترین رکورد دروازه بان های تاریخ رئال است. پس از او، خوان آلونسو با 703 دقیقه (بین سپتامبر 1958 تا ژانویه 1959) و بتانکورت با 690 دقیقه (بین مارس تا اکتبر 1965) قرار دارند.
تنها گلی که رئال مادرید در این فصل در سانتیاگو برنابئو دریافت کرد را جانشین ناواس، کیکو کاسیاس در دیدار مقابل لاس پالماس از هرنان سانتانا خورد.
ناواس به طور متوسط در هر دیدار این فصل لالیگا، 3 بار دروازه تیمش را نجات داده و در 9 دیداری که او به میدان رفته، رئال 8 پیروزی و یک تساوی داشته است.
البته او کار دشواری برای ادامه روند بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل مثلث MSN دارد. نیمار و لوئیس سوارز همه17 گل اخیر بارسا در لالیگا را به ثمر رسانده اند. ضمن اینکه بارسا در 15 دیدار خارج از خانه اخیرش، حداقل یک گل به ثمر رساند. آخرین باری که آنها نتوانستند در خارج از نوکمپ گلزنی کنند، به شکست 1-0 مقابل رئال سوسیداد درآنوئتا برمی گردد.

باشگاه رئال مادرید

No comments:

Post a Comment