Thursday, November 19, 2015

اس ام اس عشقولانه

اس ام اس عشقولانه

درد این است دیگر آن شوق که می‌ باید، نیست دیگر آن عشق که میرقصاند ، رفتو نمی‌ یابم دیگر آن ،ساده خدائی‌ که بود
درد این است:نیست ، رفت ، بود ،هست

اس ام اس عاشقانه


سالهاست که کوهستان دلم به حرمت ردپاهایت به برفها اجازه آب شدن نمی دهد .



♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥



تو هوایی که برای یک نفس
خودمو از تو جدا نمیکنم
تو برای من خود غرورمی
من غرورمو رها نمیکنم



♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥



من شمع جان گدازم ، تو صبح جان فزایی / سوزم گرت نبینم ، میرم چو رخ نمایی
نزدیک این چنینم ، دور آن چنان که گفتم / نه تاب وصل دارم ، نه طاقت جدایی



♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥



تو پشیمون شدی و من ، دیگه صندوقچه ی دردم / سخته اما باورش کن ، من دیگه برنمیگردم



♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥



ستاره در هوا می بینم امشب / زمین در زیر پا می بینم امشب
خدایا مرگ ده تا جان سپارم / که یار خود جدا می بینم امشب

اس ام اس عاشقانه

No comments:

Post a Comment