Wednesday, November 18, 2015

صحبت های کمندانی در مورد سرمربی پرسپولیس

صحبت های کمندانی در مورد سرمربی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، میلاد کمندانی در مورد شرایط اردویی که در امارات سپری کردند گفت: خدا را شکر اردوی خوبی در امارات داشتند و بازی دوستانه با استرالیا که یکی از تیم‌های خوب آسیاست محک جدی برای ما بود. نسبت به شرایط بازی خیلی خوب هم موقعیت درست کردیم ولی نشد ببریم امیدوارم در بازی‌های آسیایی به هماهنگی بیشتری برسیم.

پرسپولیس


او در مورد آمار جالبی که تیم خاکپور تا الان از خود برجای گذاشته یعنی تنها داشتن یک باخت تیم‌ امید ادامه داد: خدا را شکر پتانسیل بچه‌ها بالاست و قبل از بازی هیچ کس به فکر باخت نیست و همه به این فکر می‌کنندکه گل‌های زیادی بزنیم و ببریم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و در آخر هم بتوانیم در مسابقات آسیایی قهرمان شویم.

وقتی از بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس سوال شد تیم‌ملی امید توانایی صعود به المپیک را دارد پاسخ داد: ان‎شاءالله که با تلاش کادرفنی و بازیکنان به هدفمان که صعود به المپیک است برسیم.
وی که دیروز به ایران بازگشت از امروز به جمع تمرینات پرسپولیس اضافه شد و در مورد شرایط تیمش می‌گوید: خدا را شکر جو خوبی برقرار است و امروز صبح هم یک تمرین بانشاط انجام دادیم و همه بچه‌ها برای بازی شنبه سرحال هستند و با تمام قوا به مصاف استقلال اهواز می‌رویم.
هافبک سرخپوشان تهران در مورد حریفشان استقلال اهواز نظرش را اینگونه بیان کرد: برای تمام بازی‌ها با تمام توانمان بازی می‌کنیم و به استقلال اهواز هم احترام می‌گذاریم و امیدوارم نمایش خوبی ارائه دهیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اعتقاد برانکو به جوان‌ها می‌گوید: من قبلا هم گفتم این موضوع خیلی خوب است و روحیه مضاعف برای تمرین کردن به ما می‌‌دهد و جوان‌های دیگر هم امید دارند که بتوانند به ترکیب اصلی راه پیدا کنند.

کمندانی در پایان افزود: تمام امیدمان این است که هواداران پرسپولیس با حضورشان در بازی‌هایمان ایجادکننده یک انگیزه مضاعف باشند. امیدوارم روز شنبه در آزادی به پیروزی پرسپولیس کمک کنم.

باشگاه پرسپولیس

No comments:

Post a Comment