Tuesday, November 24, 2015

پيش بازي استقلال و نفت

پيش بازي استقلال و نفت

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران برای اینکه سال آینده هم در لیگ قهرمانان آسیا باشد باید در جام حذفی به مقام قهرمانی برسد چراکه این تیم در لیگ برتر اصلا شرایط خوبی ندارد. این تیم هم اکنون در 11بازی که در لیگ برتر برگزار کرده، با 12 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است و به نظر امسال شانسی برای حضور در جمع مدعیان لیگ برتر ندارد. از طرفی دیگر استقلال هم به خوبی می داند که حریفان قدرتمندی برای گرفتن سهمیه آسیایی از لیگ برتر دارد و می تواند تنها با برگزاری 3 بازی دیگر قهرمانی در جام حذفی را جشن بگیردو به طور مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

استقلال

شرایط
شرایط دو تیم پیش از بازی امروز زمین تا آسمان با هم فرق دارد. استقلال با ارائه بازی هایی فرصت طلبانه موفق شده با کسب 25 امتیاز از 12 بازی به صدرجدول رده بندی تکیه کند اما نفت تهران در این روزها هرگز شرایط خوبی ندارد اگرچه این تیم در فصل نقل و انتقالات ستاره هایی مثل سیدجلال حسینی، کارلوس سانتوس، پیام صادقیان و آلویس نونگ را جذب کرده است اما هرگز نتوانست چهره یک تیم مدعی را به خود بگیرد. منصوریان این فرصت را دارد امروز برابر تیم محبوبش پیروز از زمین خارج شود و به جمع 4 تیم نهایی جام حذفی صعود کند.
مسیر صعود
مسیر صعود هر دو تیم هم بسیار با هم متفاوت بوده است. هرچند استقلال و نفت در دور اول موفق شدند دو تیم آماتور شهرداری سمنان و دیانای باقرشهر را به ترتیب با نتایج 5 بر صفر و 5 بر یک شکست دهند اما برای مرحله یک هشتم نهایی کاملا با هم فرق می کرد؛ در این مرحله استقلال با یک پیروزی بی حرف و حدیث با نتیجه 3 بر یک فولاد را شکست داد اما نفت تهران در بازی با پدیده به سختی و به لطف ضربات پنالتی موفق شد حریف استقلال در مرحله یک چهارم نهایی بشود.

باشگاه استقلال

No comments:

Post a Comment