Wednesday, November 18, 2015

بیوگرافی امیر مهدی ژوله

بیوگرافی امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله، متولد ۲۷ مرداد ۵۸ به تازگی صفحه رسمی در اینستاگرام راه اندازی کرده و عکس هایی از دخترش گندم را به اشتراک گذاشته است.

بیوگرافی


امیر مهدی ژوله نویسنده و طنز پرداز ایرانی متولد بیست و هفت مرداد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران است. او نویسندگی سریال های طنزی همچون درحاشیه، قهوه تلخ ، زندگی به شرط خنده، شب های برره، نقطه چین، مرد هزار چهره، مرد دو هزار چهره، ویلای من،شوخی کردم و …را برعهده داشته است. امیر مهدی ژوله پس از اولین حضورش بعنوان کمدین در خندوانه، با دعوت رامبد جوان در جمع ۱۶ کمدین در مسابقه خنداننده برتر خندوانه شرکت کرد و توانست از مرحله اول که با هومن حاجی عبداللهی هم گروه بود با رای بالای مردم، عبور کند و در جمع هشت کمدین برتر قرار بگیرد.

او دلایل آمدنش به اینستاگرام را اینطور بیان میکند :  افتادم تو دام عاشقی … بالاخره بعد از سالها مقاومت جوانمردانه در مقابل اینستا،گرفتارش شدم. دلایل مقاومتم هم معقول و منطقی بود.خوش عکس نیستم،خوب عکس نمیگیرم،جمعیت هم که از کنترلم خارج شه هول میکنم.حوصله و توان کل کل ندارم،انتقاد پذیر نیستم،فحش هم بزید خیلی ناراحت میشم. ولی خب مواجه شدن با این حجم از محبت که داشت خرج صفحات فیک میشد و استفاده از امکانات! اینستا ما رو هم راهی شما کرد.هوامو داشته باشید دیگه.فکر کنید خواهر مادر خودتونم ???

بیوگرافی بازیگران

No comments:

Post a Comment