Sunday, November 22, 2015

اس ام اس عاشقانه دروغ و دورویی

اس ام اس عاشقانه دروغ و دورویی

کسانی که از شنیدن هر حرف حقی خشمگین می شوند
همه زندگیشان بر دروغ استوار است

اس ام اس عاشقانه


ساعت همیشه دروغ میگوید
من فقط
به زمان با تو بودن ایمان دارم
انجا که عقربه ها می ایستند
و من عاشقانه به تو خیره میشوم



♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ پیامک دروغگویی ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦



راست یا دروغ مهم نیست!
تو فقط با من حرف بزن!
چشمانت زیر نویس می کنند



♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ اس ام اس های جدید ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦



گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد
بیچاره دو بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد
ولی ما هنوز صادق ترینیم



♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ اس ام اس های دروغ و دورویی ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦



گمان میکردم قانع باشی
و به شکستن دلم اکتفا کنی
نه اینکه فستیوالی از دروغ به راه بیندازی
و در آخر بگویی:
میروم تا اذیت نشوی
بهترین من

اس ام اس عاشقانه

No comments:

Post a Comment