Friday, November 20, 2015

دفاع گواردیولا از سبک بازی ارین روبن

دفاع گواردیولا از سبک بازی ارین روبن

ه گزارش "ورزش سه"، روبن پیش از وقفه بازی های ملی و در برتری 4-0 بایرن برابر اشتوتگارت، یک گل زد اما چندین فرصت گل را نیز با خودخواهی خراب کرد. فرصت هایی که می توانستند با پاس دادن روبن به لواندوفسکی که در موقعیت بهتری قرار داشت، تبدیل به گل شوند.

ورزشی

پپ گواردیولا در نشست بازی حساس مقابل شالکه و در پاسخ به سوالی در مورد خودخواهی روبن گفت:" روبن خیلی خودخواه است؟ آرین روبن، آرین روبن است و من قصد ندارم سبک بازی او را عوض کنم. البته درماندگی لواندوفسکی در برخی صحنه هایی که روبن به او پاس نمی دهد را درک می کنم ولی معتقدم که روبن با همین شیوه ی بازی، برای ما بسیار مفید واقع شده است و از این دست اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. من همیشه از او انتظار دارم مثل همان روزهای اولی که به بایرن آمده بودم بازی کند. به همان خوبی."

گواردیولا در مورد وضعیت مصدومیت فرانک ریبری گفت:" فکر می کنم فرانک از یکی دو هفته دیگر به تمرینات گروهی اضافه شود ولی تضمین نمی کنم که پیش از تعطیلات زمستانی بتواند برای ما بازی کند. او مدت ها مصدوم بوده و نمی خواهم برای بازگشت، هیچ فشاری روی او وجود داشته باشد."

اخبار ورزشی

No comments:

Post a Comment