Saturday, November 21, 2015

نيمار جانشين رونالدينيو براي بارسلونا

نيمار جانشين رونالدينيو براي بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم برزیلی در هفته های اخیر و در غیاب مسی، بار تیم را به دوش کشیده و عملکرد بسیار خوبی داشته است. با این حال، شایعاتی مبنی بر نارضایتی او از شرایط قراردادش با بارسا و پرونده مالیاتش شنیده می‌شود و پدرش عنوان کرد که احتمال جدایی او از این تیم وجود دارد.

بارسلونا

لاپورتا در این رابطه گفت:" فکر می‌کنم باشگاه باید با نیمار قرارداد جدیدی امضا کند. لئو بهترین بازیکن تاریخ باشگاه است و برای سالیان سال پادشاه فوتبال خواهد بود ولی نیمار از آن دسته بازیکن‌هایی است که اگر روندش رو ادامه دهد، جانشین مسی خواهد بود. او احتمالا در حال حاضر جانشین رونالدینیو است. سبک بازی او، شادی و شور رو به هواداران منتقل می‌کند و بارسا باید کار خود را انجام دهد و مطمئن شود که او در اینجا می‌ماند."

لاپورتا درباره ال‌کلاسیکو گفت:" بازی جذابی خواهد بود، دو باشگاه بزرگ جهان مقابل هم قرار خواهند گرفت. حقیقتا فکر می‌کنم بارسا تیم بهتری باشد. آنها متحد تر بازی می‌کنند و مادرید در فازی است که در حال عادت کردن به یک سبک جدید فوتبال است. فوتبال بارسا جا افتاده. بارسا می‌تواند در برنابئو پیروز شود، حتی اگر بازی کردن در خانه در الکلاسیکو برایمان بهتر باشد.

باشگاه بارسلونا

No comments:

Post a Comment