Thursday, November 19, 2015

وضعیت نامطلوب نیمار در بازگشت به بارسلونا

وضعیت نامطلوب نیمار در بازگشت به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بهترین بازیکن و گلزن بارسلونا در دو ماه اخیر و در روزهای غیبت مسی بوده است. او پیش از رفتن به اردوی تیم ملی برزیل، شرایط فوق العاده مطلوبی داشت و با گلزنی های متوالی، ضمن تاثیرگذاری مستقیم روی بردهای بارسلونا، به صدر جدول گلزنان نیز با 11 گل صعود کرده بود ولی حالا و پس از بازگشت از برزیل، وضعیت جسمی و روحی چندان مطلوبی ندارد.

بارسلونا

او در دور مقدماتی جام جهانی 2018، دو بازی مقابل آرژانتین و پرو انجام داد و هرگز نتوانست نمایش های درخشانش در بارسلونا را در تیم برزیل تکرار کند که این مساله باعث افزایش انتقادات به وی در رسانه های برزیل شد. در برزیل بر این عقیده اند که نیمار برای تیم ملی همانند بارسلونا بازی نمی کند.

او البته در یک هفته گذشته به دلیل درد شدید در ناحیه دندان عقل، دو بار به دندانپزشک مراجعه کرده بود تا دردش تسکین پیدا کند. نیمار حالا با خستگی ناشی از دو بازی ملی و پروازی طولانی همراه با دندان دردی مزمن، به تمرینات بارسلونا باز خواهد گشت؛ در حالیکه تنها دو روز به ال کلاسیکو زمان باقی است.

نیمار بی شک مهره ثابت بارسلونا مقابل رئال خواهد بود و باید دید که می تواند نمایش های یک ماه اخیر خود را در برنابئو نیز تکرارکند یا خیر.

باشگاه بارسلونا

No comments:

Post a Comment