Friday, November 27, 2015

جملات عاشقانه ولنتاین

جملات عاشقانه ولنتاین

نمیگم دوسـتت دارم ، نمیگم عاشقتم
میگم دیوونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم
بگی بیخیال دیوونست
روز ولنتـاینت مبارک عزیزم

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

گاو و الاغ و اردک
کبریـت و گاز و فندک
جوجه و مرغ و لک لک
ولنــتاینت مبارک

اس ام اس عاشقانه


یادم بنداز تو روز ولنتـاین قلبمو بهت هدیه بدم اما به شرط اینكه مواظبش باشی
نه به خاطر اینكه قلب منه ، نه ، به خاطر اینكه تـــــو توشـــــی

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

ولنـــــتاین مـــــبارك
همراه یك بغل گـــــل رز
یك سبد ستاره و یك دنیا آرزوی شادباش

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

واسه روز ولنتـاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسـه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امـید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک *دوستای عزیزم پیشاپیش ولنتاین مبارک*

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

سلام درسـته که نشد برات خرس و قلب بخرم
اما این اس‌ام اس رو بــرات بفرســتادم
تا بدونی همیشه دوست دارم ولنتاین مبارک

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

دل بـستـن مثل پرت کردن یه سنگ تو دریاست
اما دل کندن مثل پیدا کردن هــمون سنگه
Happy valentine day

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

شادی های کوچک
که دل گرمی های بزرگ میدهند
مثل لبـخند تو وقتی که در را برایـت باز میکنم

اس ام اس ولنتاین

No comments:

Post a Comment